Guten morgen

Försov mig lite idag så lillkillen kom inte ut förrän vid 9. Men det gjorde inget, vi träffade några av hans kompisar i parken! Ozzy, Zen och Fanny, haha. De är så fina när de springer rundor med sina små ben. Förutom Ozzy som är lite större än de andra.

Brukar träffa dem plus några andra hundar i parken på helgmorgnarna, de har så jäkla roligt tillsammans! Fast Fritte är knäpp. När han väl får springa fritt och busa så gör han det i typ, tre sekunder och sen lägger han sig vid mina ben. Lönt!

Ska borsta mina tänder nu. Men struntar nog i Galloping Gertie den här gången. Sen får jag se om jag ser någon film eller städar eller något. Blev inga fler pizzabullar igår så kanske tar och fixar det idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0