Döende eller något

Igår fick jag veta av hela min familj att jag snarkar. Fattar ingenting, har aldrig snarkat förr.
Men jaja.
 
Idag tvingade jag upp mig själv ur sängen, tände lampor så jag skulle hålla mig vaken och kokade ett ägg. Sen gav kroppen upp, hade huvudvärk och fick höra av mig till Sven och säga att jag inte kunde komma idag. Sov fram till två, vilket innebär att jag har sovit i fjorton timmar, minus stunden jag var uppe imorse.
Nu är jag så jävla trött att jag skakar, mår illa och nästan gråter. Fattar ingenting.
 
Ska iväg till apoteket och köpa mediciner sen i alla fall. Mina är slut. Ska nog passa på och köpa en nässpray också, om det finns pengar till det. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0