Äntligen händer det något!

Ja, äntligen händer det något denna svunna Söndag i slutet av Oktober. Fast så ska jag inte säga, det har väl hänt en del egentligen.
Men skitsamma.
 
Så fort jag ids resa på röven så ska jag gå bärsärkagång på mitt hår, med lite tur kanske jag lyckas få det att se någorlunda ordentligt ut. Efter det ska jag måla mitt ansikte som den ytliga tramsbyxa jag är och om jag orkar ska jag faktiskt försöka rocka en riktig outfit idag, det vill säga inte bara jeans, tröja och kavaj, utan kanske något hardcore halsband eller ett par feta ringar. Vad som helst som piggar upp det faktum av att jag bor i ett vardagsrum!
 
Nä, fy fan. Nu ska jag våldgästa Fritteboy, han har gömt sig någonstans.
Hundjävel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0