Trams

Min mobil är sjukt tramsig. Trots att jag har pengar och 200 mb att surfa för på den så kommer jag inte ut på internet. Dessutom går det inte att mmsa från den? Detta spär på mina fördomar om att Sony Ericsson suger. Tyvärr. Men så är det.
Har haft SE konstant sedan gymnasiet. Rätt korkat egentligen, men jag hade inte råd med en telefon och fick ärva pappas gamla tjänstetelefoner. Sen skaffade jag en egen, ville så gärna ha en w850i! Köpte en begagnad som funkade. Tycker fortfarande om den lite. Men så gick den sönder och vi skickade in den på lagning då garantin fortfarande gällde. Först tog det ca hundra år innan jag fick tillbaka den och när jag väl fick det så pajade den igen rätt snart. Andra gången vi skickade in den kunde SE inte laga den så jag fick en sprillans ny w890i. Kände mig sjukt cool som hade en helt ny telefon, haha. Den pajade inom en vecka, fick den lagad och sen höll den väl relativt bra. Men nu har den också gett upp, efter ca tre år.
Vad ville jag säga med detta då? Absolut ingenting.
 
Jag försökte dock mmsa in en bild innan. Men det gick, som nämnt ovan, inte. Så jag tänkte skriva det nu istället.
 
"Det blev såklart parken ändå. Envisa hundjävel."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0