Slut

Då var den här måndagen slut. Sanne har åkt hem men vi ska förhoppningsvis på bio imorgon! Ska ta tillfället i akt och prova en jacka då också tror jag. Skulle behöva en jacka. Använder min kavaj fortfarande, börjar bli rätt kyligt.
Efter Kvarteret skatan lagade vi oss lite pyttipanna och såg på Pirates of the Caribbean- on stranger tides eftersom jag inte har sett den än, vilket är kass då jag faktiskt tycker ganska mycket om de filmerna. Den var helt okej! Blev positivt överraskad när jag såg "Combo" från This is England som pirat! Eh-he-he.
Vi kalasade även på lite glass som min mor hade köpt med sig hem. Min mage är lagom uppblåst nu. Men jag klagar inte.
 
Ska städa undan lite i min säng (blev ingen soffa, hoppas det blir imorgon istället), borsta tänderna och sen sova tror jag. Fast spelar nog lite fia med knuff på telefonen först i vanlig ordning.
Tant som jag är så finner jag det ganska så avkopplande.
 
Till slut vill jag lägga upp någon bild till från halloween. Skitbra mobilbilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0