Måndag

Idag har vi redovisat protokoll för ams och några från kommunen. Sjukt dålig uppslutning från vår sida, vi var bara tre som var där! Vi ska vara runt tio stycken annars. Tycker det är skitdålig stil när folk faktiskt har kommit dit för att ta del av projektet.
Det gick i alla fall bra trots min skitelaka mage som vägrar sluta göra ont. Har hämtat in en hink på mitt rum fall i fall, haha.

I lördags följde jag med Jonsaba, hennes vän och några till på nigeriansk bröllopsfest i Köpenhamn! Det var himla roligt, dansade runt och åt awesome mat och drack sangria och grejer, fick presenter och det kostade inte en krona! Vi åkte bil dit och själva festen var gratis.
Har aldrig varit med om så trevlig stämning, trots att man var så "avlägsen" så blev man varmt mottagen och brudens mor log åt mig och typ, smådansade från sin stol. Helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0