Lördag

Har varit en knepig natt. Har drömt om lägenheten jag bodde i tills jag var 12-13 IGEN. Det är tredje gången nu tror jag, varför är min hjärna så fixerad vid den? Har dessutom drömt om mindre roliga saker som skedde i lägenheten. I drömmen dock, inte på riktigt. Hade varit ännu sjukare om det hade hänt på riktigt. Ååh. Jävla hjärna.

Vaknade vid halv sju först när mamma stack till jobbet. Vaknade halv åtta igen när klockan ringde. Tänkte nämligen åka iväg till sjukhuset och möta kåmpiz. Hon ringde när hon blev "släppt" men det blev inte att vi möttes upp. Men vi ska ses sen i alla fall, så det är lugnt.
Somnade i alla fall om och sov till... Ett! Ett återkommande moment i mitt liv verkar det som.

Har i alla fall gjort mig iordning nu och ska försöka hålla mig vaken. Senare ska jag nog hänga med Miriam. Blir sambuca idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0