"Just nu"

Som det sägs i bloggvärlden.
 
Har varit ute med Fritte och min storebror. Känner mig helt av banan idag. Skulle kunna lägga mig och sova vidare, men icke! Något produktivt måste jag fan få gjort idag.
Hittills har jag ätit frukost/lunch/något och sett film. Att titta på film är väl dock inte så himla produktivt.
Men nu har jag släpat in alla mina skor på mitt rum och tänkte gå igenom dem. Ska försöka rensa ut några (HAHAHAHA!) och bestämma vilka som behöver lådor och vilka som inte behöver. Lackskor får helt klart ligga kvar i lådor.
De som känner mig vet att mina skor är heliga för mig. Min mamma brukar säga att jag har Galna Sko-sjukan. 4 real.
Men ja. Nu får jag börja hugga i, annars kommer man inte kunna gå härinne.
 
Ta'!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0