Inlägg #2

Klockan är drygt halv nio och jag är sjukt sömnig. Och gasig. Jag tror min magsäck har krympt så när jag äter lite för mycket så dör min mage typ. Sticker man ett hål på mig nu så lär det sippra ut typ.. Spjälklad mat. Gött!

Min kära far har köpt hem Pepsi. Hade det varit Pepsi max hade jag varit i himeln, det är den enda colan jag tycker är god. På riktigt. Vanlig pepsi smakar ungefär likadant men jag försöker undvika socker så gott jag kan. Det går väl lite sådär med det egentligen, haha.

Rensade ut en massa kläder igår, varav två klänningar och en kjol som jag verkligen inte vet om jag vill göra mig av med. Grejen är dock att ingetdera passar längre men det är så fina kläder! Kjolen använde jag relativt mycket under 2008.
Insåg nu att man ej bör kolla för mycket på gamla bilder. Man får dåliga idéer då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0