Hej igen

Mötet med läkaren gick bra. Tror jag. Vem vet?
Det gick inte att boka om allergironden idag då rektorn har semester tydligen. Så vi får vänta i en vecka med att färdigställa just den ronden. Får se om vi kan få tag på fler skolor under veckan.

Snart ska jag fortsätta mitt spännande liv med att gå ut med Fritte. Tror dock vi skiter i parken idag, det är lerigt och han hatar att bada. Synd bara att han inte fattar själv att om han går i lera så måste han bada. Eh.
Efter det så måste jag putsa fönster och torka av fönsterkarmen i rummet. Med lite tur kan vi hämta soffan ikväll och då kan jag äntligen flytta in! Ska fira med kolla på b-filmer, eh-he-he.

Har en fruktansvärd lust att gå på bio ikväll, men jag hittar ingen som vill följa med. Blä.
Skulle vilja se Möhippan (mhm!) men som sagt. Har ingen större lust att gå ensam, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0