Hej igen

Somnade om igen, såklart. Två gånger till och med. Så jävla nice. Inviger dessutom sängkläderna jag fick av Nizze i studentpresent. Kanske fixar en bild senare.

Annars har jag inte gjort mycket alls. Varit ute en liten runda med Fritte och duschat. Det behövdes. Försökte mig även på att toppa håret lite framtill. Behöver så badly klippa mig. Egentligen behöver jag fixa utväxten också men de pengarna kommer jag inte ha förrän nästa eller nästnästa månad. Kanske offrar lite pengar och klipper mig då. Får se.

Nu ska jag fortsätta färdigställa mitt sovrum. Hoppas på att få in tv och dvd idag. Har cravings efter att se film men mamma är ledig så det är bara musik som gäller i vardagsrummet. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0