7 timmar senare

Har hunnit med en runda på Ikea, Coop forum och ätit en awesome glass. Är lätt bland det bästa jag vet, glass.
På Ikea köpte vi lite förnödenheter som en trådback för skor, ett par kjolhängare och tidsskriftsamlare. Mamma köpte ett tandborstsställ till stora toaletten också, vi är tre pers där som borstar tänderna och det är fan alltid kaos med alla saker.

När jag kom hem blev det middag och sedan en runda med Fritte, Arthur och Barbie. Fritte fick sitta bredvid och titta på när Barbie hälsade på andra hundar, han tramsade bara sig ändå.

Imorgon ska jag till läkaren och sen tvinga mig själv till en skola för att boka om allergironden. Rektorn svarar aldrig och inte fan ringer hon tillbaka heller. Bah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0