Trött och dement

Fick mitt medmerakort idag. Efter cirka fem minuter har jag tappat bort det. Trodde det låg någonstans i soffan. Men så verkar fallet ej vara.
Har fått sms idag! Min studentmössa är påväg nu! WO!

Intranätet här är assegt just nu.

Stannade i skolan för att plugga. Det gick ändå helt okej. Ska nog stanna på onsdag också och försöka bli av med lite rester.
Imorgon går inte, då ska jag till grävarN. Gynekologen alltså.

Idag har vi filmat i skolan, till avslutningen. Det är en del som anser att det är på tiden att allmännarna också får ta plats och synas och inte bara.. Alla andra. Det är alltid mest musik på avslutningarna. Och en hel del film. Sen lite högläsning från skrivarna och eventuellt lite impulsintervjuer med journalisterna.
Grejen är att en folkhögskola inte får vara folkhögskola utan allmän linje.
HAH! Suck it, bitches!

Är fett trött. Ska nog sova.
Avslutar med visdomsord från Rosa; dra inte in oss neutrala i ert jävla skitsnack i skolan.
WORD!

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0