Sovmorgon

Vaknade sju. Efter det vaknade jag varje gång klockan ringde men somnade om illa kvickt. Slutade med att jag steg upp ungefär halv elva. Det var gött. Tror jag behövde det lite. Slängde in tvätt i maskinen.
Hade ingen frukost så jag drack ett glas havremjölk bara. Drog in till stan och mötte upp Julia som följde med mig till studion. Fyllde i Aron (min papegoja på axeln) och gjorde två små nya. Ett hjärta på varje axel.
Tycker de är puttinuttiga.

Fick skjuts hem till mina föräldrar, åt mat där. Fick glass av mamma så nu har jag två av mina favoritkillar i frysen. Ben och Jerry. De ger mig karamel sutra, vilken jag tror kan bli en ny favorit.
Har kelat med Fritte. Fick skjuts hem av pappa.

Har hängt upp tvätt på tork. Har man inget tvättställ så får man vara lite kreativ. Har hängt över duschstången, handduksstången, byrålådor, element, hattställningen i hallen och tvättkorgen.
Det är nice. Kommer kunna ha mina bekväma kläder snart igen!

Måste försöka hitta min behepansalva. Har ingen lust att köpa en helt ny när jag vet att jag har någonstans. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0