Resultat

Igår fick jag besked om resultetet på högeskoleprovet. Det var absolut första gången jag skrev det och jag lyckades skrapa ihop 0.9! Jag personligen är oerhört stolt, trodde inte att jag skulle få ens hälften av det.
Men inte fan föll det konfetti från taket, inga ballonger heller! Det fanns inga fanfarer eller någon banderoll med texten "GRATTIS!" skrivet med endast versaler.
BAH! Humbug.
(Men jag är fortfarande stolt dock.)

Igår torkade jag av hela bokhyllan och satte böcker på plats. Jag tror dock att jag skulle behöva hämta min andra hylla hos mina föräldrar, vet bara inte hur. Känner inte för att ta en hel bokhylla som är typ, dubbelt så lång som mig på bussen tvärs genom Malmö. Men det löser sig!
Packade även upp skivor men alla filmerna får vänta. Har ingenstans att ha dem än.

Idag ska jag ta tag i mitt pluggande ordentligt, har slarvat som fan med det. Tror att jag ska försöka packa upp/rensa ut resten av mina kläder också så mamma får tillbaka sina resväskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0