Konsten att trampa någon på tårna

Woops. Råkade visst göra någon random människa lite upprörd.
Jag får inte gnälla på att jag har ont i fittan när någon har skrapat celler från min slemhinna så att jag blöder, för i en del länder begås det minsann könsstympning! NÄMEN, det hade jag ingen som helst aning om!
Jag får inte heller anse kvinnor vara förtryckta i Sverige, för i en del länder är jämställdheten mycket sämre. VA?! Är det sant?!
Jag får inte heller oroa mig över att bli med barn ofrivilligt, fast jag inte har någon lust till att skaffa barn just nu och trots att jag inte skulle ha råd att försörja det för JAG HAR MINSANN KRAFTEN TILL ATT SKAPA LIV! För egentligen är det ju faktiskt bättre att uppfostra ett oplanerat barn utan någon som helst inkomst och när man knappt kan ta hand om sig själv. Det vet väl alla?

Nä serru. Jag hade faktiskt inte velat vara man heller. Men ärligt talat så finns mina i-landsproblem oavsett en anonym person på internet vill det eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0