I am woman, hear me roar

Kind off avskyr att vara kvinna.
Jag föddes med en skåra mellan benen med ett hål i. Detta hål innebär lägre lön, sexism, att alltid anses vara lite sämre och räknas som äcklig eller konstig om jag bryter könsnormen.
Mitt könsorgan är dessutom bräckligt utav bara fan och jag måste underhålla det mer än man behöver underhålla en bil. Jag behöver bli skrapad vart tredje år för cellprovstagning, jag måste utstå mensvärk värre än många pungsparkar ibland och dessutom kommer risken nästan alltid att finnas att jag kan bli med barn, ofrivilligt.

Men imorgon ska jag vara man i skolan igen.
Heja!

Kommentarer
Postat av: Veronika

haha bästa på länge!

2012-05-08 @ 23:19:57
URL: http://verrran.blogg.se/
Postat av: skärpning.

det där kommer du inte komma långt med. hoppas du en dag kan ta till dig att allt det där är vad skitstrukturen vill få dig att tro. din fitta tåler så jäkla mycket mer än en pung. din kropp kan skapa ett liv. du har all jävla kraft i världen till att göra vad du vill eftersom du till råga på allt ditt gnäll bor i en del av världen där det knappt spelar någon roll vad du har för kön.

vad ska en könsstympad egyptisk kvinna säga? en kvinna som förlorat sin klitoris, en del av sin fitta för att hållas i schakt, inte kunna onanera eller ha någon typ av sexuell drift.

hoppas du fattar vilken jävla fördel det är att vara kvinna och vilken lycka det är att du hamnat på denna sida av jorden eftersom allt egentligen är godtyckligt.

2012-05-08 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0