Bitterfitta

Funderar seriöst på att sluta läsa vissa människors bloggar. Blir bara så jävla arg och irriterad hela tiden. Är trött på självgoda människor som talar om för andra hur de ska leva sitt liv, är trött på skenheliga personer som snackar skit om andra så fort de har lämnat rummet och jag är så jävla trött på allt runt omkring.

Fritte var aldrig här i helgen, saker gick fel. Men nästa helg hoppas jag på! Min kombo har varit här idag och hon verkar gilla hur lägenheten ter sig. Det är ju bra.
Vi såg på lite film och åt popcorn och.. Andra onyttigheter. Det var soft som fan.

Har kommit igång med pluggandet till sist. Det gick åt helvete. Jag känner mig så vansinnigt korkad som inte ens kommer förbi en uppgift längre innan det tar stopp. Men ja. Stannar jag i skolan och går på stödtimmarna så fixar jag förmodligen det innan den 16 maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0