Torsdag

Har en dålig dag. Köpte ett par jeans på nätet för ett tag sen som antingen är felsydda eller felmärkta. De skär in och jag kommer förmodligen kräkas om jag böjer mig fram. INTE okej. Har att par "likadana" redan som är skitbekväma men som har gått sönder. Jävla skithelvete.
Dessutom snöar det ute! ALLTSÅ! Det är inte helt okej! Vill bara lägga mig under täcket och gråta.

Så, idag...

  • Snö
  • Lång dag
  • Prov
  • Försmå jeans
  • 8 mars och jag kan inte gå med i tåget i Malmö för...
  • ... jag måste stanna i Skuran hela kvällen och plugga

Idag hatar jag mitt liv.


Kommentarer
Postat av: william

försår om du inte är så glad just nu;( men det blir bättre;3 hoppas att det löser sig med dina byxor:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så himla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina " I do my best" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-18 @ 16:00:48
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0