Söndag

Helgen har varit rätt mysig faktiskt. I fredags drog jag, Julia, Micke och Martin ut och spelade biljard. Jag vann tre gånger. Är dett nöjd!

Igår laddade jag på mitt busskort och åkte ut till sci fi-mässan med Martin. Det var asnice! Träffade Helga och Herr Flick från Allå allå, admiral Ackbar från Star Wars och massa annat fint folk, bland annat Kane Hodder från Jason-filmerna! Vi strosade rundor och tog bilder och grejer. Jag fick med mig böcker och filmer hem. Böckerna är serier från Nanna Johansson (mig blir du snart kär i, fulheten) och Fabian Göransson (August Strindbergs inferno) och filmerna var lite blandad kompott av det vanliga temat som huserar på min tv, det vill säga zombies, kanibaler och annat trevligt.

Efter mässan drog vi och åt falafel på något spännande ställe nära möllan. Det var som en riktigt restaurang, fast med "vanlig" kebab och falafel också. Sen åkte vi till Trellehulla och myste med Lennie och Mikaela och kollade på film. Hämtade mitt paraply som Lennie hade köpt åt mig då det var slut i Malmö. Ett transparent plastparaply med svarta mustascher i nederkanten. Underbart!

Idag har jag i stort sett bara kollat på film. Liftarens guide till galaxen (JA, jag är sist med allt), the gravedancers och the unborn. De sistnämna var inte mycket att hänga i granen.
Fick skjuts av Sylvio till värnhem och köpte sushi. Är nöjd.
Ska spela bingolotto med mamma om en halvtimme. Hoppas vinna en awesome resa eller svinmycket pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0