Måndag

Har använt strumpor som skulle varit en julklapp. Men de har seriöst stått här sedan november typ, så jag sket i det nu och packade upp dem igen.

I skolan har jag inte gjort särskilt mycket idag, har inte kunnat koncentrera mig då det tydligen satt högljudda skrikor i datorsalen. De hördes seriöst i hela byggnaden. Lämnade och gick iväg och läste istället. Har börjat läsa Liftarens guide till galaxen, den verkar lovande.

Efter skolan sprang jag ner till stationen i ilfart. Fast egentligen gick jag. Träffade mammas kompis på bussen till värnhem, det var fint. Hon gör mig alltid så glad.
Mötte upp mamma, åt that-mat och köpte ett nagellack. Mamma köpte två par skor, varav ett par med klack! Är i chocktillstånd!
Gick till filmstaden och såg En gång i Phuket. Jag gillade den ändå lite. Den var lite rolig.

Åkte hem och pluggade.
Nu: sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0