Blaha

Studenten blev mer lyckad än jag trodde. Hade bara lite ångest!
Drack polsk champagne på tåget och fick smaka likör av Miriam i matsalen. Såg allmän linjes film i aulan, räddade en hund från kylan och drygade. Man får träsmak i röven i aulan efter ett tag.
Fick våra behörigheter och lärarna fick presenter och blommor. Hade killer heels som jag nästan fick kramp i skenbenen av. Hade jätterosa läppstift. Blev hämtad på en motorcykel som det stod "JOHANNA" på. Åkte hem, fixade och donade. Fick gäster, fick trevliga presenter. Hade mysigt, faktiskt. Fritiof blev traumatiserad av småbarn, haha! Lillkillen...
Vann en ny bingolott på bingolotto!

Har fixat lite i lägenheten med Linda. Vaktis kommer på måndag och ska fixa ännu mer. Fick trevlig varm choklad med kanel i.
Diskade.
Betalade min första elräkningen, hade en krona kvar på kontot. Party!

Idag har jag städat och diskat i mängder. Har diskat Lindas tjusiga plastskålar med färgglada lock. Och städat. Och bäddat rent. (Har bäddat ut honom nu.)

Jag och mamma for iväg till Skurup (I know!) och åt en trevlig pizza med Pauline och hennes son. Han är så charmig! Ler med hela ansiktet och skrattar!
Danne Stråhed var där. Han kände inte mig först, men min mamma. Det är lite lustigt tycker jag då det är min pappa han är släkt med. Och jag har fått höra att jag är lik min pappa. Hm.. I think I smell a rat! Men han verkar ändå rätt rolig. Han är också glutenalleriker! Dude, wtf!

Åkte hem till Malmö och sen gjorde vi saker som var första gången för mig men ändå lite roligt. Men det får vara hemligt. Eh-he-he.

OCH så invigde jag min väst idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0