Nattmössa

Hm.
Ja. Igår gjorde jag pad thai á la Jåi. Missuppfattade receptet och brände vid paprika och vitlök, samt körde igång brandvarnaren. Men bortsett från det var det asgott! Avnjöts tillsammans med vin.
Efter ett par glas vin bestämde jag och en vän oss för att cykla iväg till Lomma och bada. Likaså detta var trevligt. Det var ej så kallt som jag trodde att det skulle vara.

Har även köpt mina första sandaler på några år! De är inte så vackra när man bara ser dem men på foten är de faktiskt ganska fina. Ska eventuellt investera i ett par till som är betydligt plattare. Och himla mycket mjukare! Hoppas bara att de finns kvar.

I söndags var jag på kalas för Kira och Nizze. Julia hade bakat massa goda kakor och som alltid fanns där glutenfritt till mig! Och nu snackar vi inte torra och räliga kakor från närmsta coop utan hembakat! Plus att de hade köpt Häagen-Dazs med belgisk choklad. Dog lite inombords.
Kira kom åt mediaspelaren på min mobiltelefon och rockade till The Offspring, haha! Fantastiska knasboll.

Imorgon ska jag gå på marknad med min mor. Det blir nog fint.

Just nu har jag ett dilemma; jag tror att jag behöver bajsa men det har bosatt sig en nattfjäril i vårt badrum.
NASTY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0