Fredag

Igår var första mötet hos tokdoktorn. Fast, egentligen blir det andra. Det visade sig att det var samma dam som jag blev skickad till för tre år sedan. Vad är oddsen? Hon kändes bättre nu i alla fall. Hon skickade inte iväg mig. Och förhoppningsvis faller jag inte ur systemet den här gången heller.

Har ätit en tekaka med ost till frukost. Sjukt gott. Skulle haft två till men min kära far och min kära storebror kunde visst inte urskilja ordet "glutenfritt" på påsen. Och min bror tyckte dessutom att den var skitäcklig. Men ät inte min mat då?

Idag ska/skulle jag och Magnus bada. Badade i måndags eller något sånt och det var nice. Men idag regnar det. Temperaturerna verkar ändå som att de kommer hålla sig upp mot 19 grader i alla fall, så sålänge det ej blir åska bör man kunna bada ändå. Tycker jag.
Då slipper jag dessutom tvätta håret nu. Ehe.

Insåg att jag har missat tre festivaler som jag ville till. Och kommer förmodligen att missa den fjärde också eftersom att den/de jag skulle åka med verkar planera att åka utan mig nu.
TACK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0