Söndag

Så, hur var nyår?

Jag hade egentligen ingen lust att gå ut. Men det blev så ändå. Och det var rätt soft, jag såg ut som en dragqueen. Hade silversvart smink och lösögonfransar, svart paljettbasker, räkörhängen, silverglittrigt läppstift och rödglittriga skor. Hade självfallet kläder på mig också, svarta jeans och svart polo.

Linda följde med till Lynx där vi fick en välkomstdrink och snacks. Det var en väldigt mysig kväll faktiskt, vi satt och kollade på film och pratade allihopa. Gick ut och kollade på raketerna och drack mousserande.
Är rätt glad över att jag inte blev full. Det  var skönare såhär.

Efter ett tag gick jag och Linda och mötte upp en ny bekantskap till mig. Han var dock askalas, haha! Men hans kompis var snäll. Verkade det som.
Sen gick vi vidare upp mot där jag bor. Blev en skön promenad hem från värnhem faktiskt.

Gick och la mig. Idag har jag sett nyårskonserten på tv och just nu ser jag på trollkarlen från oz.
Det är nice.



Kommentarer
Postat av: Veronika

Shit, snygg.

2012-01-02 @ 21:15:53
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0