Söndag #2

Har smort in mina nya kängor och provat dem. De ser så... Nya ut! Fett läskigt! Köpte exakt likadana som de jag har haft i 9 år. Skillnaden är att de gamla är fruktansvärt slitna och att sömmarna har börjat gå upp ordentligt. De går inte att använda längre. Men jag känner mig nästan otrogen med de nya. De är så svarta och blanka och oslitna! WOAAAH! Sulan är nästan dubbelt så hög som på de gamla. SÅ slitna är de gamla!

Madde har åkt hem. Vi åt en trevlig och romantisk middag för två bestående av klyftpotatis, veggiebiffar och veggienuggets. Avnjöts till tända ljus och pepsi max. Vi gjorde till och med förrätt! Tomater och mozarella i ugnen. Så. Jävla. Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0