Söndag

I fredags sov jag i Skuran. Hos en snubbe. Mhm.
Igår drog snubben (som går i min klass), fem andra från klassen, jag och fröken Julia ut till wonk och dansade. Tror det är första gången någonsin som jag faktiskt har hyfsat roligt på en nattklubb. Lätt värt!
Invigde min 50-talsklänning också! Kände mig ganska fin. Måste dock skaffa såna silikonkuddar till skorna. Fick fett ont av mina röda kilklackar, haha. Hade med mig vans, sjukt snyggt.

Blev utmanad av Julia att dansa mot en stång på dansgolvet så jag drog med mig Madde upp. Det var asroligt! Dansade med både Julia och Viktor (klasskamrat) också.
Dessutom kände jag mig fin. Fin kväll, med andra ord.

Kvällen slutade förvisso med att en viss ung dam (host host julia host host) råkade kolla fel på skånetrafiken. Vi trodde att sista bussen hem gick 58. Det var del. 58 var ankomsttiden, hahaha!
Åkte dyr taxi hem. Men kände att det fick vara skitsamma, det var alldeles för kallt för att vare sig gå hem eller sitta och vänta till 6 på morgonen.

Idag har jag städat lite. Sett lite film. Stekt min första fiskfilé sedan hemkunskapen i högstadiet. Och bakat muffins. Helt okej dag ändå.

Ska försöka tigga till mig bilder av både Julle Bulle och Madde Korvmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0