Dödens måndag

Har haft huvudvärk i två dagar nu. Två dagars illamående på det. Slet bort en del av min nagel (inte tippen. Nageln.) på bussen imorse. Har mensvärk of doom. Tycker att kapitel tre (funktioner) i Matte B är alldeles för långt men diggar stenhårt att det är näst sista kapitlet. Retar mig på att jag fortfarande inte har fått tillbaka min tag. Tyckte att det var trevligt att vår ena lärare fyller år idag, han fick en ask Merci av klassen. Hatar att alla mina skolarbeten blir så jävla mediokra eller dåliga nuförtiden. Känner mig som ett stort fiasko. Tycker det är skitkul när folk klankar ner på andra människors stavning och sedan inte stavar mycket bättre själva. Insåg att jag ska läsa hela SCUM-manifestet innan onsdag. Måste ta mig till apoteket då jag endast har två p-piller kvar och för att jag inte peppar att bli på smällen. Är lite glad för att jag kanske kommer få äta världens godaste glutenfria pizza imorgon. Måste köpa frimärken. Gillar inte riktigt att det har blivit så pass kallt nu att min hud trillar i bitar. Gillar vår nya (fast egentligen är hon ordinarie) svensklärare för att hon svär och är en aning burdus. Och för att hon heter Johanna.

Nu ska jag försöka sova bort herr Ågren och mensvärken. Och huvudvärken. Och illamåendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0