Tisdag

"Du är söt utan smink". / Ros-Marie.

Den här veckan suger hittills. Och imorgon måste jag stanna kvar och plugga, på torsdag slutar vi fyra och på fredag ska jag gå på stödtiden. BLÄ!

MEN, idag har jag även hämtat ut mina converse med usa-flaggan på. Har velat ha de sedan jag var 12 men då fanns de inte. Det tråkiga är väl att de verkar ha blivit skittrendiga. Palla.
Har dessutom lagat korv stroganoff med quornkorv och imat. Blev sådär, men å andra sidan var jag inte så förtjust i det innan heller.

DOCK så har mamma bråkat med mig.
Varför?
Jo, för att jag dricker ett glas vin. ETT glas vin.
Tydligen är det vanligare att bli alkoholist om man dricker ett glas vin på en tisdag än om man super röven av sig varje helg.
Logiken? Ja. Vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0