Söndag

Drog till netonnet med Jonsaba. Hon köpte en telefon och jag köpte en mixerstav. Nu kan jag börja använda min vegetariska kokbok!
Vi for ut till Burlöv Center också en sväng. Blev lite impulsshopping på ur&penn. Funderar på att lämna tillbaka ett par grejer. Fast de hade en ring i rätt storlek som jag har tittat på himla länge, men på alla andra ställen har den varit för liten eller för stor. Så är ändå rätt nöjd.
Vill ha ett nytt sånt flätat hårband men ingen nyans stämmer med mitt hår, varken den färgade delen eller min tjusiga utväxt. BAH.



En f.d klasskamrats låt. Han skriver allting själv.
Ändå!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Nu blir han glad!



Måste också köpa en mixerstav..

2012-02-27 @ 19:18:43
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0