Måndag

Jahapp. Igår blev man ett år äldre men inte ett dugg klokare. Trodde inte att folk skulle gratta mig på ansiktsboken eftersom jag trodde att jag hade plockat bort mitt födelsedatum. Men det hade jag tydligen inte. Alla kunde visst se det i vilket fall som.
Fick en väldigt fin scarve av min lillebror, som också han blev ett år äldre. Den var svart med små, vita stjärnor. Min ena moster var lika generös som alltid och gav mig en blomma fast vi inte firar folk över 20 i vår släkt. Mamma hade bakat glutenfri tigerkaka för min skull. Det tycker jag är fint. Asgod var den.

Idag känner jag såhär: JAG ORKAR EJ. Är så sjukt jävla förkyld och känner mig som en zombie med 5 liter snor i varje näsborre. Jag vill verkligen inte missa skola men alltså. Bara att ta sig ut till badrummet för att snyta sig var ett helt jävla projekt.
Så jävla trött på det här. 5 månader och jag blir inte bättre, bara sämre. Nästa vecka har vi sportlov tror jag och då ska jag nog försöka boka tid på vårdcentralen. Det här håller liksom inte i längden.
Har missat två viktiga filmer på psykologin. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH! ORKAR INTE HA RESTER!

Nu ska jag våldföra mig lite på min nässpray och om jag orkar så ska jag kanske fixa fram någon form av frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0