Måndag

Läste någonstans att subway inte vill införa glutenfritt bröd på grund av att det skulle bli för kostsamt. Då undrar jag hur kedjor som burger king, mcdonalds och max klarar det? Och även mindre ställen som saras i skurup och husie pizzeria (som båda bakar egna bottar) samt pizzeria algarve (som har fabrikatsbottnar)? Hur kommer det sig att så pass små restauranger klarar av att ha glutenfria alternativ, men inte en så stor kedja som subways?
Det är helt makalöst.

Idag har jag satt in födelsedagspengar på mitt konto och beställt ett par converse. Har även köpt smultronvin att bära med mig fall i fall det skulle vankas något partaj någonstans under lovet.
På onsdag ska jag till vårdcentralen och på torsdag till tandläkaren. Fett roligt!

Har en sån där dag när allt känns.. Overkligt. Kan inte riktigt fokusera blicken om jag försöker läsa och det känns som att jag är nyvaken konstant.
Humbug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0