Lördag

Pauline från skolan skulle komma hit idag och kalasa. Men eftersom jag, såklart, har blivit ännu mer sjuk så fick vi ställa in. Bara att stå upp är skitjobbigt.

Har i alla fall sett klart sista säsongen (7e) av Sabrina the teenage witch. Det har varit en mardröm. Inte bara för att Sabrina blir sämre för varje säsong (jag gillar faktiskt de gamla avsnitten innan hon börjar på college) utan också för att hon skulle gifta sig med någon nolla som heter Aron? Alltså, HARVEY!!! Och tro fan att hon inte fattade grejen förrän precis i slutet. Goddamn! Alla som har sett serien vet ju att det är Sabrina och Harvey det ska vara, inte Sabrina och Aron? Harvey är sjukt söt och snäll och allt. Och i slutet har han dessutom en motorcykel!
I'd tap that liksom.

Jag är nog mer knäpp än jag trodde.

Kommentarer
Postat av: Big L

<3 I'm with ya on that one. Fast det var länge sedan jag gluttade, jag kan ha ändrat ståndpunkt sen dess. Men han har väl en ganska fånig frisyr? Harvey dårå.

2012-02-23 @ 22:09:16
URL: http://www.lulicunt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0