Fredag

Världens längsta svensklektion idag. Tog seriöst aldrig slut. Hade en kort lunchrast och sen satte vi igång igen. Slutade tio över ett, dvs nio minuter innan tåget gick. Alla mina "tågkompisar" sprang ifrån mig utan att fråga om jag skulle med. Tack.
Promenerade i lagom takt med Rosa och Emelie istället. Drog in på netto och värmde oss.
Min nya ring gick sönder på tåget.

Natasha frågade om jag ville komma och hänga i Skuran ikväll men jag peppar seriöst ingenting. Ska plugga typ hela helgen. Med lite tur blir jag klar. Förmodligen inte. Har brutalt mycket att göra.
Skrev referat igår. Tog bara tre timmar. Ehe. Mådde fysiskt illa efteråt och kände hur referatet blev sämre och sämre ju längre in jag kom. Blä.

Och du, Joakim? Skaffa en hobby istället för att ha högläsning ur din systers blogg i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0