Usch och fy

Myser röven av mig i soffan. Fast egentligen inte. Sitter mest och tittar på dålig tv, tror jag ska släpa iväg mig till affären och handla.

Det var något jag tänkte skriva här men jag minns inte vad! Orkar inte mitt minne ibland. När jag väl har något att skriva så glömmer jag det.
Usch och fy!
 
Slänger upp random bilder istället.
 
                                    Den där gången när jag piercade läppen själv, kände mig skitcool och sedan partajade och såg DLK 2008.                                              
                              Småland 2010, Fritte hämtade mig och Carro.
                             Norrköping 2010.
Mirrepirre och jag på halloween i skolan 2010.
   Creme de la creme!
Typ, den enda bilden från min student i somras som jag känner till. Sjukt oparty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0