Söndag

Igår så drog jag och mamma ut till Emporia och mötte upp Miriam efter att jag hade varit ute med min lilla kompis Diego.
Mamma hittade massor på Rut & circle eller vad den nu hette och inne på Cubus. Miriam hittade också lite grann. Jag köpte bara glitterhårspray till imorgon, Miriam ska ha guld och jag silver. Tuffa chaijor.

På kvällen så besökte jag Miriam och hennes böjfränd och vi blekte längderna på henne. Det ska tydligen vara orange just nu enligt hennes utsago, men blir nog bra ändå.

Idag har jag varit ute med Diego bara. Försov mig, vaknade 12! Det blev att springa in i duschen, slänga i sig en macka och sen halvspringa dit. Men jag hann!

Ska nog måla naglarna nu. Eller gå och köpa chips. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0