Kvällens i-landsproblem

Jag har blivit tokig i parfymer. Tror det är mammas fetisch som har börjat smitta av sig på mig.
Just nu finns det en jag vill ha så så så badly. Den kostar 499 för 50 ml och då har vi två problem- 50 ml är väldigt mycket, 30 räcker gott och väl men jag hittar inte den någonstans i så liten flaska och 499 kronor är ganska saftigt när man inte vill ha en så stor flaska. Tycker jag. Men hittar jag inte den någon annanstans i mindre upplaga så får man kanske investera i en halv deciliter lycka.

Övrigt? Har fräshat upp håret med en av de pärlblonda färgerna jag fick av Julias mor. Blev fint och mina slingor skiner igenom trots att det är en semi-blekning!
Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0