Back on track (typ)

Min juldag inleddes inte på bästa vis, så att säga. Vaknade kvart i två inatt och började kalva. Mamma tycker jag borde gå till doktorn, enligt henne kräks jag för ofta. Jag vet inte. Får se.
Tror bara min mage inte är van vid att äta så mycket längre.
 
Annars var det trevligt! Vi käkade och jag hade julpyntat. Typ äntligen. Jag drack lite vin och alla öppnade sina julklappar. Jag fick bara saker jag ville ha. Det hade varit konstigt annars eftersom jag själv har valt ut allt, haha.
Till pappa gav jag tre olika sorters julöl och kalsonger, mamma fick två spexiga gräddbullar och en ring, till min lillebror hade jag köpt fina strumpor och en t-shirt och min storebror fick vantar och mössa. Så nu slipper han gå i mössan som min lillebror använde under mitten av 90-talet.
Tänkte slänga upp bilder på mina julklappar som alla andra, men eftersom jag inte hittade allt på nätet (ja, jag är lat) så får jag fotografera och visa senare.
 
Som traditionsenligt gick jag till Julia och hennes familj också. Fick en Paradisask av hennes familj och en tjusig flaska med bubbelbad av Nizze! Dessutom fick jag två pärlblonda hårfärger av Julias mor. Perfekt!
De fick en flaska Martini av mig, haha.
Kira gav mig en clementin och ett äpple, fast äpplet åt hon själv upp. Fick dessutom kramar och pussar och bus av henne.
 
Serverade hemmagjort rocky road-bräck och vit polkagristryffel igår kväll också. Men ingen tyckte om tryffeln förutom mamma, bra där!
Skulle egentligen ha gjort mozartkulor också men det fanns inte tid till det. Får göra det någon annan dag.
 
Men nåväl. Ska återgå till mitt spännande liv och leka roulette med min mage lite. Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0