Välkommen till 2000talet, älskade lilla vän.

Amanda
Jag anser att ni alla här har en väldigt vriden bild emot män. Ni verkar se män som svin och som inkompetenta idioter. Jag ser dem som lyckan i livet, vi finns där för dem. Tar hand om barnen, laga mat är våra primära uppgifter här i livet som kvinna, och det kommer alltid vara såhär, enda sen stenåldern har kvinnor haft dessa uppgifter och så kommer det förbli! Jag ser inget fel med att städa till min pojkvän, göra frukost på sängen till honom.

Vad tycker ni ? är ni väldigt vridna bara eller driver ni i den här gruppen ?

Mvh Amanda 17 år.


För den som inte ser, så är Amanda 17 år missnöjd med feministerna i vårt samhälle.
Enligt denna unga kvinna är det alltså kvinnors, vad ska man säga.. Livsuppgift att passa upp på män. Det är det vi är satta på jorden för.

Jag blir mörkrädd. Jag blir verkligen det.
Stackars Amanda.

(För övrigt borde folk gå med i facebookgruppen "Varför apor aldrig bär rosa klänning". Man lär sig mycket där, enligt mig, och där finns mycket vettiga människor.)

Kommentarer
Postat av: Saga

Men herregud. Jag blir så ledsen.

2011-09-21 @ 17:54:43
URL: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0