Sammanfattning av helgen i bilder.


Kvällen börjar fint med att jag hittar ett chips som ser ut som ett hjärta.


Fick prova Carros clips-örhängen för att se hur bra de dolde de fåniga hålen.


Jag chillade järnet i mina skitsnygga Adidas-brallor. Och en allergiframkallande filt.


Blev sjukt emo och tryckte i oss en massa tabletter tillsammans med cigg och alkohol.


På platsen jag norpade på bussen fick endast dessa personer sitta på (egentligen):

  • Folk med 1½ ben.
  • Tjocka människor med chipstuttar.
  • Kvinnor som tog sitt barn och sin packning och lämnade mannen.
  • Visa män som går i motvind.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, faktiskt en riktigt dålig skylt ;)

2011-09-20 @ 09:26:11
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0