Retro.

Hm, ja, okej. Mådde inte nice igår, men Carro kom hit och vi svepte lite alkohol trots arg mage.
Drog ner till stan och skulle gå på retro, gick världens jävla omväg. Folk gav dåliga vägbeskrivningar, men till sist hittade vi.
Blev så jävla besvikna när vi kom in, 20 spänn för att hänga i en jävla bar?! Men sen när vi skulle dra, så såg vi en spiraltrappa som vi gick ner för, och där fanns det dansgolv med soft musik.
GAAH! Dansade en halv låt, gick och köpte pommes och tog bussen till Mauritz. Det är tydligen allmänt känt att jag alltid somnar först, hahahaha.
Men, ja. Kände mig som en douche när jag vaknade och insåg att jag sovit mig igenom Carros vistelse där. Snällt. Hon åkte hem, vi gick och la oss och vaknade typ, kvart i fyra. Det är fan inte okej!!!

Såg en film. Åkte hem. Åt middag, det var så jävla soft. Var det första jag fick i mig idag. Dog lite.

Ska dö lite nu. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0