Rage.

Är fett arg. Blir så jävla trött på mina bröder ibland, särskilt lillskiten. Hans morgonhumör är fan inte att leka med, han vrålar och gormar och jag orkar inte.
Får alltid äta skitsent eller sist för att de ska ta femtusen år på sig vid spisen med sitt jävla kött.
Man begär att "vi" (jag, ähum) ska städa hela lägenheten efter 5 vuxna jävla personer. Det är väl fan inte mitt ansvar? Plockar redan undan efter mina grisar till bröder.

Får panik på allt skrik här hemma. Gick ut med Fritte innan bara för att få ta en cigg (JA, OCH?!).
Lån känns mer och mer lockande.
Eller en trevlig parkbänk kanske?

Kommentarer
Postat av: Saga

Låna! Vi kan dela en lägenhet så blir det billigare ;D

2011-09-05 @ 19:28:59
URL: http://dadooron-ron.blogspot.com/
Postat av: Aneta

Men för i helvete ta bara ett lån nu. Du kanske lyckas få ett extrajobb eller något. Menar jag har tagit lån 2 terminer, denna terminen ska jag inte ta lån. För man blir fan knäpp av att bo med samma människor i över 20 år, tappar all motivation till livet och studier.

2011-09-05 @ 23:00:13
Postat av: Veronika

Fan vad det verkar vara jobbigt.. man pallar inte leva sådär länge. Hoppas du hittar något annat på något sätt.



Kör nog härifrån lite över 9, ska stanna i Hbg lite snabbt. Så vi ska nog vara där vid halv 11 till 11!

Min bil är guldig, så om du ser en sådan så kan det vara min.

2011-09-06 @ 21:37:48
URL: http://verrran.blogg.se/
Postat av: Veronika

Btw råkade se bilderna på rosas blogg och bara wow, du ser bäst ut av dem alla på bilderna + du är en sån som passar asbra i hatt osv ja du fattar. Var tvungen att säga det.

2011-09-06 @ 21:41:19
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0