Måndag.

Idag har jag mått illa och haft känslor av att jag har svävat. Fast inte på ett bra sätt.
Blä.

Efter skolan såg jag Ola Salo på centralen här i Malmö (fick lite hjärtklappning måste jag säga) och sedan träffade jag Mikaela.
Vi tog bussen ut till Limhamn där jag köpte asbilliga clips till öronen för en dryg guldtia! Så nu slipper jag bli irriterad när folk grimaserar åt mina öron. (Jävla töntar.)

Skulle hämta ut ett paket, jag har fått en present av en bekant! En underbustkorsett i svart sammet. Älskar att klappa på den.
Åkte hem och var lite osocial med Mikaela.

Har ansökt om att få lån på två månader av csn. Min dator är så jävla värdelös att till och med Mikaela tycker den är dålig, och grejen är att hennes också suger rätt hårt.
Såatteh, ja. Förhoppningsvis får jag beviljat och kan köpa en ordentlig och fungerande dator.

Men nu ska jag sova. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0