Up all night.

Gick och la mig vid halv fyra imorse. Fattar inte grejen, var inte ens trött liksom. Jag är alltid trött och brukar bli jävligt sömnig redan vid sju-åtta numera om kvällarna. Fast jag lägger mig inte då.
Däremot har jag märkt att jag alltid får städnoja när jag är uppe så länge! Har fått en hel del gjort, även fast här ser ännu värre ut nu än när jag började.

Inatt/idag har jag:

  • Rensat och slängt en massa papper
  • Packat skolväskan
  • Staplat tomma skolådor
  • Rensat i smyckes/övrigt-lådan i stora byrån
  • Sorterat ut skivor jag inte vill ha
  • Tagit ut de höga cd-pelarna ur rummet
  • Monterat upp den nya cd-hyllan som jag köpte för aslängesen och satt skivorna på plats i den
  • Lagt saker som skall ges bort till specifika personer i påsar
  • Tagit ner alla mina affischer från väggen
  • Rensat och slängt en massa saker
Känner mig fett duktig! Nu ska jag fortsätta och inatt är det mars attacks! på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0