Triangeln.

Igår köpte jag "tjusiga" liner, vita och blodsprängda. Höhöhö.
Sen drog jag och Rosa till triangeln där det var något event med massa rabatter och grejer.
Köpte sånadär fula curlingkängor, ack så underbara de är! Fick även med mig ett par clips.

Dessutom vann jag! Två gånger! Första gången skulle man stoppa handen i en hink och få upp en förgylld träplugg, I did it! Fick ett presentkort på 100 spänn!
Andra gången var det några chaijor som sjöng en låt med annan text och den som kunde originalartisten vann en verktygslåda. Det sorgliga är att artisten var Erik Amarillo. Och att jag kunde det.
Skyller på mamma.
I lådan fanns det lite smått och gott, delvis ett presentkort på 100 kronor på india. Inte helt fel alltså!

Efter det blev jag sjukt girlified. Har numera naturella plastnaglarna längst ut på fingrarna. Det är inte helt lätt att skriva detta inlägg ska jag säga. Hur orkar folk? Det gick hyfsat att spela gitarr dock. Och det är nästan det viktigaste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0