Söndag.

Mamma tog med mig på sminkparty. Kände mig vansinnigt fjollig och malplacerad.
Och självklart hade kvinnan ingen passande foundation för min hy. Är inte förvånad.
Varenda jävla foundation man hittar ute är fan gul.
ALLA ÄR INTE FUCKING GULA!!!
Förlåt mig för att jag är grisrosa då.

Så. Lite frustration där bara.

Mammas kompis var dock sjukt snäll och hade bakat glutenfri kladdkaka för att jag också skulle kunna fika. Blir alltid så rörd när människor faktiskt tänker på sådant.
Annars är det typ, bara Julias familj som gör det.
Kärlek på hela hennes familj alltså.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Skitsvårt att hitta fundation. Håller med dig, nästan alla är gula..

En del säger att Make up store har bäst fundations, som de anpassar efter din hy. Testat?

Jag har dock inte.. dyrt är det, men det finns i tankarna iaf.

2011-10-17 @ 21:14:00
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0