Rädsla och respekt är två skilda ting.

Hur ser man på en hund om den är hunsad? Jo, förmodligen kan den t.ex krypa ihop totalt bara du höjer armen. Slår du dessutom den samt greppar tag osedvanligt hårt och pressar ner hunden i marken, då vet du att just Du är en sådan där äcklig typ av individ som inte borde få ha hund.

Fy fan. Jag känner för att kräkas och gråta. Gör ont i hjärta och själ att se människor behandla sina djur på det viset.
En tjej som bor i huset mittemot vårt har dessutom berättat för mig och mamma på bussen att hon har hört ljud från grannen och att han slår hunden och att hon inte vet vad hon ska göra.

Man bara. Fan. Ser jag det igen så ringer jag nog ta mig fan polisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0