...

Dagen har varit åt helvete. Jag sket i den och sov istället. Bad Agge säga till mattanterna.
Jag har bestämt mig för att börja äta fisk. Jag tappar massvis med hår nämligen, och jag tar redan tabletter mot b12-brist och har tagit mot folsyra. Som jag dessutom fick när jag fortfarande åt kött.

Drog hem till Julia efter att ha varit en runda med Fritte. Hennes mamma har tatuerat sig och var glad. Deras ena kise löper och var sjukt kelen! Har aldrig varit med om dess like, haha!
Kira vaknade och busade och myste med mor sin. Sen ville jag också busa, det var roligt!
Hon är så jävla charmig. Lilla charmtrollet! Jag fick kramar! GRRRRR!!!!

Hon kommer bli värsta fashionistan verkar det som. Och förmodligen småtjuv, hahahaha. Hon grävde upp min nagellfil ur väskan och sprang iväg till sin astuffa koja med den! Sen satt hon och filade på sin fot.
Lånade mitt armband också. I slutändan hade hon foppatofflor, väska och armband.
Stiliga damen!

Har ätit fisk idag(!!!). Mamma gör pannkakor. Hade lätt kunnat äta några pannkakor.
Så jävla gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0