Blä.

Halloj.

Har varit på helt okej humör fram till lunch typ. Sedan blev jag mest bara irriterad.
Hatar att alltid känna mig som ett stort jävla problem så fort mat kommer på agendan.

NEJ, jag kan tyvärr inte äta överallt. Förlåt. Jag valde inte att bli en såndär dryg jävla allergiker som typ dör av allt.

Dagen slutade i alla fall med att jag åkte hem då jag höll på att kissa ner mig och var gräsligt hungrig. Åkte hem och gjorde typ.. Fish 'n chips. SKITNYTTIGT!!!!!!!
Men gott var det i alla fall.

Ikväll har jag och mamma varit på vårt första träningspass ute på friskis och svettis. Jympa bas.
EEH. Ja. Det var fett kul men det känns att man inte har tränat ordentligt sedan högstadiet alltså.
Men jag är nöjd! Vi kanske drar dit i övermorgon igen.
På fuego, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0