Onsdag.

Mina fingrar gör så jävla ont. Särskilt pekfingret, a.k.a zombiefingret. Kan knappt skriva med det, vill gråta av smärtan typ.
Hatar min jävla kropp, kan den någonsin må bra?!

Har kört fast med läxorna igen. Baaah.
Nästa vecka är det halloweenfest på skolan. Jag börjar förlora peppen.
Vet inte om jag vill dit.

MEN! Solglimten är att jag har upptäckt lindex webbshop. Den är bäst! Ingen frakt om man hämtar ut i butik!
Det bästa av allt är att ett halsband jag har tittat på jättelänge var nedsatt till 10 kronor. 10!!! Och en slokhatt kostade 50, nedsatt från 199. Älskar livet lite ibland.
Bilderna gör inte ens sakerna rättvisa. Förutom hatten.
Jag menar.. De ser liksom ut så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0